
Academic and professional English as part of the UEF degree studies
UEF Excellent Teaching Practitioner Award, 2018
Experience-based, participatory, holistic learning and teaching
Integrated teaching, collaborative teaching: See the report website of our project, Better Learning Outcomes through Integrated Curriculum
Digital learning environments
Critical digital pedagogy
Publications
7 items-
Digiopettajan starttipaketti
Ritvanen, Ulla; Kantanen, Helena; Kasanen, Kati; Kohonen, Susanna; Paajanen, Vesa; Siitonen, Piia. 2022. UEF Fasilitaattorit -
Verkkovertaiset opetuksen kehittäjinä
Paajanen, Vesa; Kasanen, Kati; Siitonen, Piia; Kantanen, Helena; Kohonen Susanna. 2022. Haaga-Helian julkaisut Kehittämisraportit ja tutkimukset -
Evaluation for development: the E.A.S.Y. model for empowering actors and stakeholders in curriculum development
Kohonen, Susanna; Kosonen, Jonna; Kettunen, Sinikka. 2021. Language learning in higher education. 11: 537-544 -
Kehittävä arviointi kielten ja oikeustieteen opetuksen integrointihankkeessa: Kehitysriihi voimaannuttavana työmuotona
Kosonen, Jonna; Kohonen, Susanna; Kettunen, Sinikka. 2021. Yliopistopedagogiikka. 28: - -
Client Consultation - oikeustieteen, englannin ja kulttuurienvälisen viestinnän integroiva oppiminen
Kohonen Susanna, Tammenlehto Laura. 2016. Yliopistopedagogiikka. 23: 34-37 -
Analysing Intercultural Communication with the Help of Conversation Analysis. Interpreting Overlaps and Interruptions in Intercultural Talk
Kohonen Susanna. Teoksessa: Nancy Aalto & Ewald Reuter(toim.) , 2006. Aspects of Intercultural Dialogue. Theory, Research, Applications.. s. 63-78. Saxa Verlag -
Turn-taking in Conversation: Overlaps and Interruptions in Intercultural Talk
Kohonen Susanna Aliisa. Teoksessa: James Leigh & Eric Loo(toim.) , 2004. Outer Limits: A Reader in Behaviour and Communication Across Cultures. s. . Language Australia: the National Languages and Literacy Institute of Australia Ltd.