
Andreas Fürst
Professori
Kauppatieteiden laitos, Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta
Julkaisut
10/11 kappaletta-
Service recovery by AI or human agents: Do failure and strategy context matter?
Fürst, Andreas; Trissler, Leonie; Friedrich, Robin; Wirtz, Jochen, 2025, Journal of service management, 36, 3, 390-418. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
How product complexity affects consumer adoption of new products: The role of feature heterogeneity and interrelatedness
Fürst, Andreas; Pecornik, Nina; Hoyer, Wayne D, 2023, Journal of the academy of marketing science, 2024; 52, 2, 329-348. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
The role of marketing in new ventures: How marketing activities should be organized in firms' infancy
Fürst, Andreas; Gabrielsson, Mika; Gabrielsson, Peter; Prigge, Jana-Kristin, 2023, Journal of the academy of marketing science, 51, 5, 966-989. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Creating Superior Value in the Eyes of the Customer: An Analysis of the Two Generic Value Drivers and Value Paths
Fürst, Andreas; Staritz, Matthias, 2022, Marketing, 44, 3, 3-23. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Multi-Channel Management and Design: An Analysis of their Impact on Multi-Channel Conflict and Success
Fürst, Andreas; Scholl, Michael, 2022, Marketing, 44, 3, 24-43. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
All or Nothing in Sensory Marketing: Must All or Only Some Sensory Attributes Be Congruent With a Product's Primary Function?
Fürst, Andreas; Pečornik, Nina; Binder, Christian, 2020, Journal of retailing, 2021; 97, 3, 439-458. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Addressing a product management's orphan : how to externally implement product eliminations in a B2B setting
Prigge, JK; Homburg, C; Furst, A, 2018, Industrial marketing management, 68, 56-73. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Organizational Multichannel Differentiation: An Analysis of Its Impact on Channel Relationships and Company Sales Success
Fürst Andreas, Leimbach Martin, Prigge Jana-Kristin, 2017, Journal of marketing, 81, January, 59-82. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Toward a Differentiated Understanding of the Value-Creation Chain
Kuehnl C, Fürst A, Homburg C, Staritz M, 2017, British journal of management, 28, 3, 444-463. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
The neuropeptide oxytocin modulates consumer brand relationships
Fürst Andreas, Thron Jesko, Scheele Dirk, Marsh Nina, Hulemann René, 2015, Scientific reports, 5, 14960. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä