Skip to content
FI EN
Saavutettavuusseloste
Kirjaudu
FI EN
Saavutettavuusseloste
Kirjaudu
UEFConnect
  • Etusivu
  • Henkilöt
  • Ryhmät
  • Tietoa UEF//Connectista
  • UEF verkkosivut
  1. Etusivu
  2. Henkilöt
  3. Andreas Fürst
Andreas  Fürst profiilikuva

ANDREAS FüRST

Professori

Yhteystiedot

Organisaatio

Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta, Kauppatieteiden laitos

Sähköposti

andreas.furst@uef.fi

Puhelin

-

Tutkimusryhmät - UEF

  • Image of  International Business and Sales Management (IBS)
    International Business and Sales Management (IBS)

Julkaisut

  • Fürst, Andreas; Pečornik, Nina; Binder, Christian. 2020. All or Nothing in Sensory Marketing: Must All or Only Some Sensory Attributes Be Congruent With a Product's Primary Function? Journal of retailing 2021; 97 3: 439-458. 2020
  • Prigge, JK; Homburg, C; Furst, A. 2018. Addressing a product management's orphan : how to externally implement product eliminations in a B2B setting. Industrial Marketing Management 68: 56-73. 2018
  • Fürst Andreas, Leimbach Martin, Prigge Jana-Kristin. 2017. Organizational Multichannel Differentiation: An Analysis of Its Impact on Channel Relationships and Company Sales Success. Journal of Marketing 81 January: 59-82. 2017
  • Kuehnl C, Fürst A, Homburg C, Staritz M. 2017. Toward a Differentiated Understanding of the Value-Creation Chain. BRITISH JOURNAL OF MANAGEMENT 28 3: 444-463. 2017
  • Fürst Andreas. 2016. Verfahren zur Messung der Kundenzufriedenheit im Überblick. Teoksessa: Homburg Christian (toim.) Kundenzufriedenheit: Konzepte - Methoden - Erfahrungen. Springer gabler. s. 125-156. 2016
  • Fürst Andreas, Thron Jesko, Scheele Dirk, Marsh Nina, Hulemann René. 2015. The neuropeptide oxytocin modulates consumer brand relationships. Scientific Reports 5: 14960. 2015
UEF
Hallinnoi evästeiden suostumusta
Palvelu käyttää evästeitä sivuston optimointiin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Manage services Hallitse myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}