Katja tekee väitöskirjaa painotetun opetuksen merkityksestä yläkoulun arjessa.
Avainsanat
Julkaisut
5/5 kappaletta-
Creating Feminist Futures by Imagining Lessons Differently: Using Speculative Fabulation and Poetic Inquiry as Methods to Trouble Classroom Expectations
Hiltunen, Katja; Campbell, Greg. 2024. Australian feminist studies. [Published online: 13 Feb 2024]: 1-20 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Troubling the Ways We View Teaching and Learning in Our Schools and Colleges
Campbell, Greg; Hiltunen, Katja. Teoksessa: Spišák, Sanna(toim.) , 2024. ECQI2024: Participation, collaboration and co-creation: Qualitative inquiry across and beyond divides. Congress Proceedings. s. 188-195. Helsingin yliopisto B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa -
An Accidental Journey: Towards New Materialisms Through Slow Ontology
Hiltunen, Katja. 2023. Capacious. 3: 176-183 B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä -
Kasvomaskit ovat toimijoita, jotka läsnäolollaan muokkaavat kokemuksiamme
Hiltunen, Katja. 2022. Ilmiö: sosiologinen media kaikille. : . E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeli -
Kutsu vallankumoukseen
Hiltunen, Katja. 2022. Aikuiskasvatus other