POWER (Placement Opportunities with Entrepreneurial Reach) -hanke profiilikuva

POWER (Placement Opportunities with Entrepreneurial Reach) -hanke

Päättynyt 01.11.2018 - 30.04.2022

POWER (Placement Opportunities with Entrepreneurial Reach) -hankkeen tavoitteena on luoda työharjoitteluekosysteemi, joka tarjoaa mahdollisuuden opiskelijalle löytää työharjoittelupaikka eurooppalaisesta tai kotimaisesta Start Up –yrityksestä.

POWER (Placement Opportunities with Entrepreneurial Reach) -hankkeen tavoitteena on luoda työharjoitteluekosysteemi, joka tarjoaa opiskelijalle mahdollisuuden löytää työharjoittelupaikka eurooppalaisesta tai kotimaisesta Start Up –yrityksestä.

Kauppatieteiden laitos on mukana POWER-hankkeessa kehittämässä sähköistä verkkoalustaa sekä tarjoamassa ohjausta ja tukea laadukkaan työharjoittelun toteuttamiseksi yhdessä viiden eurooppalaisen yliopiston ja neljän yrityshautomon sekä yli 50 muun yhteistyökumppanin kanssa.

POWER-hanke toimii ajalla 1.11.2018 – 30.4.2022.

Hanketta koordinoi European University Foundation (EUF), Luxembourgissa.

Itä-Suomen yliopiston lisäksi POWER-hankkeessa mukana olevat yliopistot ovat University of Alcala, Espanjasta, Aristotle University of Thessaloniki, Kreikasta, University of Latvia sekä Lodz University of Technology , Puolasta.

POWER-hankkeessa tehdyn harjoittelun myötä voi suorittaa yrittäjyyden sivuaineopintoihin kuuluvan opintojakson 5215219 Yrittäjyyden projektityö (Entrepreneurial Project Work) 1-6 op.

• University of Alcala, Espanja

• Aristotle University of Thessaloniki, Kreikka