Nino Ruusunen
Yliopisto-opettaja
Kauppatieteiden laitos, Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta
[email protected] | 050 443 4570
Tutkimusryhmät
Projektit
Avainsanat
Julkaisut
11/11 kappaletta-
Rating with the senses: How sensory encounters are reflected on online review ratings?
Hallikainen, Heli; Halinen, Marianna; Tervonen, Hannes; Ruusunen, Nino; Wang, Yuyu. 2024. Psychology and marketing. [Epub ahead of print 06 September 2024]: 1-16 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Does imagination compensate for the need for touch in 360-virtual shopping?
Ruusunen, Nino; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi. 2023. International journal of information management. 70: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
The Subtle Scent of Sustainability: Understanding the Role of Congruent Scents in Consumers' Willingness to Pay for Green Products
Halinen, Marianna; Ruusunen, Nino; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi. 2023. Itä-Suomen yliopisto abstract -
Haptic Sensory Perception and Customer Experience in a 360-Virtual Store: Does Time Spent Play a Role?
Wang, Yuyu; Hallikainen, Heli; Ruusunen, Nino; Laukkanen, Tommi . Teoksessa: Bui, Tung X.(toim.) , 2022. Proceedings of the 55th Hawaii International Conference on System Sciences. s. 1781-1790. Hawaii International Conference on System Sciences A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa -
How visual perception influences hedonic shopping experience in a 360-virtual store?
Ruusunen, Nino; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi. 2022. Proceedings of the European Marketing Academy abstract -
Olfactory priming in consumer research: Bibliometric literature review
Halinen, Marianna; Ruusunen, Nino; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi. 2022. Proceedings of the European Marketing Academy abstract -
Reconsidering consumer need for touch: Latent class analysis and purchase experience in a 360-virtual store
Hallikainen, Heli; Ruusunen, Nino; Laukkanen, Tommi. Teoksessa: (toim.) , 2022. ICIS 2022 Proceedings. s. 1-9. International Conference on Informations Systems A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa -
Scent With A Mission: Does The Effect Of Scent On Sales Differ Over Temporal Factors?
Halinen, Marianna; Ala-Aho, Anssi; Ruusunen, Nino; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi. 2022. ANZMAC conference proceedings abstract -
The sampling order moderates the realtionship between autotelic need for touch and willingness-to-pay
Ruusunen, Nino; Laukkanen, Tommi. 2022. American Marketing Association abstract -
Virtual technologies in supporting sustainable consumption: From a single-sensory stimulus to a multi-sensory experience
Laukkanen, Tommi; Xi, Nannan; Hallikainen, Heli; Ruusunen, Nino; Hamari, Juho. 2022. International journal of information management. 63: B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä