Anna Kuikka
Markkinoinnin asiantuntija
Työtehtäviini kuuluu yliopiston kansainvälinen markkinointi, yliopiston brändiin liittyvät tehtäv...
Kehittämispalvelut, Yliopistopalvelut
anna.kuikka@uef.fi
Julkaisut
6/7 kappaletta-
What drives customer loyalty in a pandemic? Semantic analysis of grocery retailers
Kuikka, Anna; Hallikainen, Heli; Tuominen, Sasu; Laukkanen, Tommi. 2024. Electronic commerce research. [Epub ahead of print 23 May 2024]: 1-36 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Changes in customer loyalty drivers before, during, and after the pandemic
Kuikka, Anna; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi; Tuominen, Sasu. 2023. Global marketing conference proceeding abstract -
How does value creation manifests itself in cooperation between sport and business? A systematic review of literature.
Jalonen, Harri; Tuominen, Sasu; Ryömä, Arto; Haltia, Jaakko; Nenonen, Juho; Kuikka, Anna. 2018. Open journal of business and management. 6: 103-138 A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
How resistance to change affects brand loyalty within the consumables market
Kuikka, Anna, Laukkanen Tommi. 2014. Developments in marketing science : proceedings of the Academy of Marketing Science -
The hidden hands of consumer culture: Studying purchase behaviors in Germany, Finland and Iran
Bathaee Atieh, Kuikka Anna, Hirvonen Saku, Laukkanen Tommi. Teoksessa: Sharyn Rundle-Thiele, Krzysztof Kubacki, Denni Arli(toim.) , 2014. Proceedings of the ANZMAC 2014 Conference. s. 463-468. - A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa -
Brand loyalty and the role of hedonic value
Kuikka Anna, Laukkanen Tommi. 2012. Journal of product and brand management. 21: 529-537 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä