Rawlings, A. & Tapola, A. (2024) Self-control and temperament as predictors of secondary-students’ interest, strain, and effort. Paperiesitys ICM 2024 -konferenssissa, 28.–30.8.2024, Bernin yliopisto, Sveitsi.
Rawlings, A.M., Viljaranta, J., & Koivuhovi, S. (2024). Gender differences in antecedents of mathematics achievement in lower secondary school. Paperiesitysehdotus hyväksytty esitettäväksi Gender & STEM 2024 -konferenssissa 18.–20.7.2024, Heidelbergin yliopisto, Saksa.
Rawlings, A. M., Aunola, K., Koponen, T., Poikkeus, A., Lerkkanen, M., & Vasalampi, K. (2023). Motivationaaliset profiilit alakoulussa: Pysyvyys ja muutos, ennustajia ja yhteyksiä osaamiseen. Paperiesitys, Kasvatustieteen päivät, 23.-24.11.2023, Åbo Akademi.
Rawlings, A. & Vasalampi, K. (2023). Primary-school students’ motivational profiles and their connections with gender and achievement.Paperiesitys, European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) -konferenssi, 22.-26.8.2023, Aristotle University, Thessaloniki, Kreikka.
Rawlings, A., Tapola, A., Tuominen, H., & Niemivirta, M. (2022). Perfektionismi, kouluhyvinvointi ja temperamentti: Rinnakkaisia kehitysprosesseja ja ennusteita. Paperiesitys, Kasvatustieteen päivät, 24.-25.11.2022, Oulun yliopisto.
Rawlings, A., Tapola, A., Tuominen, H., & Niemivirta, M. (2022). Perfectionism, academic well-being, and temperament: Parallel processes and predictive effects. Paperiesitys, International Conference on Motivation -konferenssi, 24.-26.8.2022, Technische Universität, Dresden, Saksa.
Rawlings, A.M., Niemivirta, M., Korhonen, J., Lindskog, M., Tuominen, H., & Mononen, R. (2021). Tunteet ja taidot matematiikassa – Akateemisten tunteiden ja aritmeettisten taitojen kehitys ja keskinäiset yhteydet ensimmäisinä kouluvuosina. Paperiesitys, Kasvatustieteen päivät, 25.–26.11.2021, Jyväskylän yliopisto [verkkokonferenssi]
Rawlings, A., Niemivirta, M., Korhonen, J., Lindskog, M., Tuominen, H., & Mononen, R. (2021). Achievement emotions and arithmetic fluency – Parallel processes and predictions among school-beginners. Paperiesitys, Nordic Research Network on Special Needs Education in Mathematics (NORSMA) 10 -konferenssi, 5.-6.11.2021, Islannin yliopisto, Reykjavik, Islanti [verkkokonferenssi].
Rawlings, A., Tapola, A., Tuominen, H., & Niemivirta, M. (2021). Connections between temperament, perfectionism, and well-being at school. Paperiesitys, European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) -konferenssi, 23.–27.8.2021, Göteborgin yliopisto, Ruotsi [verkkokonferenssi].
Rawlings, A., Tapola, A., Tuominen, H., & Niemivirta, M. (2020). ”Pakko olla hyvä” – Temperamentin ja perfektionismin yhteys kouluhyvinvointiin. Paperiesitys, Kasvatustieteen päivät, 15.–16.12.2020, Helsingin yliopisto, Helsinki [verkkokonferenssi].
Rawlings, A., Tapola, A., Tuominen, H., & Niemivirta, M. (2020). Connections between temperament, perfectionism, and well-being at school. Paperiesitysehdotus hyväksytty International Conference on Motivation -konferenssiin, 3.–6.9.2020, Dresdenin yliopisto, Saksa. [Konferenssi siirretty v. 2022 covid-19 -pandemian takia]
Rawlings, A., Tapola, A., & Niemivirta, M. (2019). Temperamentin yhteys kahdeksasluokkalaisten kiinnostukseen, kuormitukseen ja yrittämiseen matematiikassa. Paperiesitys, Kasvatustieteen päivät, 21.–22.11.2019, Itä-Suomen yliopisto, Joensuu.
Rawlings, A., Tapola, A., & Niemivirta, M. (2019). Temperamental sensitivities as predictors of secondary students’ mathematics interest, strain, and effort. Paperiesitys, The 18th Biennal Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) -konferenssi, 12.–16.8.2019, RWTH Aachen, Saksa.
Rawlings, A., Tapola, A., & Niemivirta, M. (2018). Temperamentti, kiinnostus ja osaaminen kurssikohtaisen motivaation ennustajina lukiossa. Paperiesitys, Kasvatustieteen päivät, 15.–16.11.2018, Tampereen yliopisto.
Rawlings, A., Tapola, A., & Niemivirta, M. (2018). Interrelationships, antecedents, and outcomes of course-specific motivational appraisals. Paperiesitys, International Conference on Motivation -konferenssi, 15.–17.8.2018, Aarhusin yliopisto, Tanska.
Rawlings, A., Tapola, A., & Niemivirta, M. (2017). Temperamentin ja motivaation kehitykselliset yhteydet alaluokilla. Paperiesitys, Kasvatustieteen päivät, 30.11–1.12.2017, Lapin yliopisto.
Rawlings, A., Tapola, A., & Niemivirta, M. (2017). Developmental interplay of temperament and motivation during the early school years. Paperiesitys. The 17th Biennal Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) -konferenssi, 29.8.–2.9.2017, Tampereen yliopisto.
Rawlings, A., Tapola, A., & Niemivirta, M. (2016). Temperamentin, opiskelumotivaation ja arvosanojen yhteys lukion pitkän ja lyhyen matematiikan opinnoissa. Paperiesitys, Kasvatustieteen päivät, 17.–18.11.2016, Turun yliopisto.
Rawlings, A., Tapola, A., & Niemivirta, M. (2016). The predictions of temperament on course-specific motivational experiences and achievement in upper general secondary school. Paperiesitys, 20th Conference of the JUnior REsearchers of EARLI (European Association for Research on Learning and Instruction) -konferenssi, 4.–8.7.2016, Helsinki.
Rawlings, A., Tapola, A., & Niemivirta, M. (2015). Temperamentin, opiskelumotivaation ja arvosanojen yhteys lukiolaisten äidinkielen opinnoissa. Paperiesitys, Kasvatustieteen päivät, 19.-20.11.2015, Åbo Akademi.
Rawlings, A, Tapola, A., & Niemivirta, M. (2015). Does temperament predict motivational experiences and course performance in upper secondary students? Posteriesitys, Junior Researchers (JURE) pre-conference of the 16th Biennale EARLI Conference for Research on Learning and Instruction, 23.–24.8.2015, Limassol, Kypros.
Rawlings, A, Tapola, A., & Niemivirta, M. (2014). Effects of temperament on achievement goal orientations. Posteriesitys, Kasvatustieteen päivät, 20.–21.11. 2014, Oulun yliopisto.