Hanna Partinen
University Teacher
Law School, Faculty of Social Sciences and Business Studies
hanna.partinen@uef.fi | +358 50 478 0055
Besides writing my doctoral thesis, I work as a coordinator of the RELIEF project (Resilience of complex legal systems in sustainability transformation).
I’m interested in developing legal education and lifelong learning.
Research groups
-
CCEEL - The Center for Climate Change, Energy and… 01.09.2013 -
-
Environmental Law Research Group 01.08.2000 -
Projects
Publications
5/5 items-
Tutkimuksen vapauden merkitys oikeusvaltiossa
Partinen, Hanna; Mäntylä, Niina; Kosonen, Jonna; Autioniemi, Jari. Teoksessa: Mäntylä, Niina; Viljanen, Jukka; Perttola, Laura(toim.) , 2023. Tieto, valta ja vaikuttaminen oikeusvaltiossa. s. 93-115. Gaudeamus A3 Book section, Chapters in research books -
Hallinnon tutkimuksen vapaus poliittisen ja hallinnollisen ohjauksen näkökulmasta
Mäntylä, Niina; Autioniemi, Jari; Kosonen, Jonna; Partinen, Hanna; Pernaa, Hanna-Kaisa. Teoksessa: Jäntti, Anni; Kork, Anna-Aurora; Kurkela, Kaisa; Leponiemi, Ulriika; Paananen, Henna; Sinervo, Lotta-Maria; Tuurnas, Sanna(toim.) , 2022. Hallinnon tutkimuksen tulevaisuus. s. 59-81. Vastapaino A3 Book section, Chapters in research books -
Meitä kaikkia oikeustieteilijöitä tarvitaan
Turtiainen, Matti; Mielityinen, Sampo; Hoffrén, Mia; Nissinen, Mika; Partinen, Hanna; Sironen, Jesse; Halonen, Valtteri. 2022. Oikeutta kohtuudella - Itä-Suomen yliopiston Oikeustieteiden laitoksen blogi. : . E1 Popularised article, newspaper article -
Valtakunnalliset alueidenkäyttötavoitteet ja niiden kehittäminen : VAT-esiselvityshankkeen loppuraportti
Heinilä, Aleksi; Partinen, Hanna. 2022. Ympäristöministeriön julkaisuja. . Ympäristöministeriö D4 Published development or research report or study -
Muuttuva julkinen hallinto ja työelämäkompetenssien suuntaviivat suomalaisessa korkeakoulutuksessa
Autioniemi, Jari; Mäntylä, Niina; Kosonen, Jonna; Partinen, Hanna; Pernaa, Hanna-Kaisa. 2021. Hallinnon tutkimus. 40: 94-110 A1 Journal article (refereed), original research