Anna Kuikka
Markkinoinnin asiantuntija
Yliopistotasoinen kansainvälinen markkinointi ja viestintä
Kehittämispalvelut, Yliopistopalvelut
[email protected] | 050 382 7420
Työtehtäviini kuuluu erityisesti yliopiston kansainväliseen markkinointiin, viestintään ja sidosryhmiin liittyvät tehtävät. Olen yliopiston Young Universities for the Future of Europe (YUFE) -allianssin viestintähenkilö. Työpöydälleni kuuluu myös monenlaiset kehittämistehtävät ja kumppanuudet, mm. yliopiston ja urheiluseurojen ja Urheiluakatemioiden välinen yhteistyö ja yliopiston työnantajakuvaan liittyvät tehtävät. Väittelin kauppatieteisiin vuonna 2025 aiheena Loyalty in grocery retail. Väitöskirjassa tutkin brändi- ja asiakasuskollisuuteen vaikuttavia tekijöitä vähittäiskaupassa. Yhdistin tutkimuksissani markkinoinnin, kielitieteen ja psykologian tutkimusmenetelmiä.
Julkaisut
6/6 kappaletta-
Loyalty in grocery retail
Kuikka, Anna, 2025, Publications of the University of Eastern Finland : dissertations in social sciences and business studies. G5 Artikkeliväitöskirja -
What drives customer loyalty in a pandemic? Semantic analysis of grocery retailers
Kuikka, Anna; Hallikainen, Heli; Tuominen, Sasu; Laukkanen, Tommi, 2024, Electronic commerce research, [Epub ahead of print 23 May 2024], 1-36. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Changes in customer loyalty drivers before, during, and after the pandemic
Kuikka, Anna; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi; Tuominen, Sasu, 2023, Global marketing conference proceeding. Abstrakti -
How does value creation manifests itself in cooperation between sport and business? A systematic review of literature.
Jalonen, Harri; Tuominen, Sasu; Ryömä, Arto; Haltia, Jaakko; Nenonen, Juho; Kuikka, Anna, 2018, Open journal of business and management, 6, 1, 103-138. A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
The hidden hands of consumer culture: Studying purchase behaviors in Germany, Finland and Iran
Bathaee Atieh, Kuikka Anna, Hirvonen Saku, Laukkanen Tommi, 2014, Sharyn Rundle-Thiele, Krzysztof Kubacki, Denni Arli, Proceedings of the ANZMAC 2014 Conference, 463-468, Australian & New Zealand Marketing Academy Conference. A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa -
Brand loyalty and the role of hedonic value
Kuikka Anna, Laukkanen Tommi, 2012, Journal of product and brand management, 21, 7, 529-537. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
