Cloneria Nyambali Jatileni
Väitöskirjatutkija
project researcher
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto, Filosofinen tiedekunta
[email protected] | 050 325 2616
Tutkimusryhmät
Projektit
Julkaisut
5/5 kappaletta-
Learning mathematics with personal mobile devices in school: a multigroup invariance analysis of acceptance among students and teachers
Jatileni, Cloneria Nyambali; Havu-Nuutinen, Sari; Pöntinen, Susanna; Kukkonen, Jari. 2024. Frontiers in education. 9: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Artificial intelligence in compulsory level of education: perspectives from Namibian in-service teachers
Jatileni, Cloneria Nyambali; Sanusi, Ismaila Temitayo; Olaleye, Sunday Adewale; Ayanwale, Musa Adekunle; Agbo, Friday Joseph; Oyelere, Peter B.. 2023. Education and information technologies. 2024; 29: 12569-12596 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Namibian Teachers’ Behavioural Intentions on Students’ Mathematics Learning Using Their Own Devices
Jatileni, Cloneria Nyambali; Havu-Nuutinen, Sari; Pöntinen, Susanna. 2023. European journal of mathematics and science education. 4: 253-268 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
A review of research on learning support in mathematics education in Sub-Saharan Africa: The case of Botswana, Namibia, Zambia and Zimbabwe
February, Pamela J; Hamukwaya, Shemunyenge Taleiko; Hamukwaya, Shindume Lomboleni; Jatileni, Cloneria Nyambali . 2022. Journal of applied learning and teaching. 5: 69-80 A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
The Use of Animal Metaphors to Reveal Beliefs of Grade Three Namibian Learners Who Experienced Mathematics Learning Difficulties During the COVID-19 Pandemic
Jatileni, Cloneria Nyambali; Hamukwaya, Shemunyenge Taleiko. Teoksessa: Chirinda, Brantina; Luneta, Kakoma; Uworwabayeho, Alphonse(toim.) , 2022. Mathematics Education in Africa. s. 243-261. Springer A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa