Tutkimusprojekteja palvelu ja tietojärjestelmä design-tutkimuksien aloilla. Erityiskiinnostuksen kohteina kestävä kuluttajakäyttäytyminen, psykologia, oppiminen, sekoitetun todellisuuden teknologiat markkinoinnissa ja myynnissä.
Julkaisut
6/6 kappaletta-
Human-AI Interaction – Is It Trust or Emotions That Mediates Behavioral Intensions?
Yao, Dongdong; Holopainen, Jani; Laukkanen, Tommi. Teoksessa: (toim.) , 2024. Proceedings of the 57th Hawaii International Conference on System Sciences. s. 1448-1455. -
Do Consumers Make Impulsive or Reflective Purchase Decisions during Immersive Metaverse Shopping?
Tonteri, Tomi; Holopainen, Jani; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi. Teoksessa: (toim.) , 2023. 2023 Global Marketing Conference at Seoul Proceeding. s. 183-187. -
Environmental communication for expert audiences - experimenting three approaches
Jämsä, Johanna; Sandström, Vilma; Holopainen, Jani; Juhola, Sirkku; Kalliokoski, Tuomo; Korhonen-Kurki, Kaisa; Lyytikäinen, Veera; Mattila, Osmo; Pietikäinen, Janna; Soini, Katriina. 2023. Applied environmental education and communication. 22: 61-75 -
Immersive Virtual Reality in Experiential Learning - A Value Co-creation and Co-destruction Approach
Tonteri, Tomi; Holopainen, Jani; Lumivalo, Juuli; Tuunanen, Tuure; Parvinen, Petri; Laukkanen, Tommi. Teoksessa: Bui, Tung (toim.) , 2023. Proceedings of the 56th Annual Hawaii International Conference on System Sciences . s. 1313-1322. Hawaii International Conference on System Sciences -
Introduction to the HICSS-56 Minitrack on Mixed, Augmented and Virtual Reality: Services and Applications
Holopainen, Jani; Parvinen, Petri; Pöyry, Essi; Laukkanen, Tommi. Teoksessa: Bui, Tung(toim.) , 2023. Proceedings of the 56th Annual Hawaii International Conference on System Sciences. s. 1301-1302. Hawaii International Conference on System Sciences -
Is Consumer Behavior More Sustainable Based on Multisensory Metaverse Shopping Experience?
Holopainen, Jani; Tonteri, Tomi; Fraccastoro, Sara; Gabrielsson, Mika; Xi, Nannan; Raisamo, Roope; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi. Teoksessa: (toim.) , 2023. 2023 Global Marketing Conference at Seoul Proceeding. s. 377-381.