Tutkimusryhmät
-
Lasten ja nuorten terveysoppimisen ympäristöt 01.09.2022 -
-
Yritystä oppimisympäristöihin! Päättynyt 01.08.2018 - 31.07.2020
Projektit
Avainsanat
Julkaisut
18/18 kappaletta-
FINSCI : opettajan opas
Havu-Nuutinen, Sari; Kauppinen, Laura; Kontkanen, Sini; Kärkkäinen, Sirpa; Kangasniemi, Iiris; Suortti, Ella; Waltzer, Katariina. 2024. . . Itä-Suomen yliopisto D5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja taikka sanakirja -
FINSCI : tutkijan päiväkirja
Havu-Nuutinen, Sari; Kauppinen, Laura; Kontkanen, Sini; Kärkkäinen, Sirpa; Kangasniemi, Iiris; Suortti, Ella; Waltzer, Katariina. 2024. . . Itä-Suomen yliopisto D5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja taikka sanakirja -
Finnish primary school students’ perceptions on water systems: Exploring sources and usage at home and in society
Kärkkäinen, Sirpa; Havu-Nuutinen, Sari; Kontkanen, Sini; Waltzer, Katariina. 2024. Eurasia journal of mathematics, science & technology education. 20: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Inklusiivisen kasvatuksen ja erityispedagogiikan sisällöt opettajaopintojen opetussuunnitelmissa
Äikäs, Aino; Kyrö-Ämmälä, Outi; Ojala, Sonja; Waltzer, Katariina; Heinonen, Marianna; Pihlaja, Päivi. 2024. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti. 34: 12-33 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Namibian Teachers' multidimentional attitudes towards teaching students with special educatiocational needs in inclusive educational settings
Jatileni, Malakia; Havu-Nuutinen, Sari; Waltzer, Katariina. 2024. European journal of special education research. 10: 72-101 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Science capital as a lens for studying science aspirations – a systematic review
Kontkanen, Sini; Koskela, Teija; Kanerva, Oksana; Kärkkäinen, Sirpa; Waltzer, Katariina; Mikkilä-Erdmann, Mirjamaija; Havu-Nuutinen, Sari. 2024. Studies in science education. [Epub ahead of print 08 Aug 2024]: 1-27 A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Applying narrative research in studying student teachers' well-being in teaching practice
Vellonen, Virpi; Pihlainen, Kaisa; Clarke, Emma; Kahila, Sanni; Waltzer, Katariina; Quickfall, Aimee. 2023. abstract -
Early childhood professionals’ pedagogical decision making
Waltzer, Katariina; Kärkkäinen, Sirpa; Havu-Nuutinen, Sari. 2023. International journal of early years education. [Epub ahead of print 21 Sep 2023]: 1-11 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
The role of educational support in the development of subjective well‐being in Finnish general upper secondary education
Holopainen, Leena; Waltzer, Katariina; Hoang, Nhi; Lappalainen, Kristiina; Nuutinen, Hanna; Pesonen, Heli. 2023. Psychology in the schools. 60: 2795-2808 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Timelines in researching student teachers' well-being during teaching practice
Pihlainen, Kaisa; Clarke, Emma; Kahila, Sanni; Vellonen, Virpi; Waltzer, Katariina; Kuutti, Tiina; Quickfall, Aimee. 2023. International journal of research and method in education. 2024; 47: 311-327 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä