Miikka Eriksson
Yliopistonlehtori
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto, Filosofinen tiedekunta
[email protected] | 050 368 2461
Tutkimusryhmät
Projektit
Julkaisut
27/27 kappaletta-
Technology‐mediated outdoor learning for primary school student teachers: Focusing on biodiversity
Eriksson, Miikka; Kärkkäinen, Sirpa; Tahvanainen, Ville. 2023. Journal of computer assisted learning. 39: 1819-1833 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Boundaries and boundary crossing in a multidisciplinary online higher education course on forest bioeconomy
Vuojärvi, Hanna; Vartiainen, Henriikka; Eriksson, Miikka; Ratinen, Ilkka; Saramäki, Kaija; Torssonen, Piritta; Vanninen, Petteri; Pöllänen, Sinikka. 2022. Teaching in higher education. [Published online: 12 Sep 2022]: 1-18 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Cross‐boundary collaboration and knowledge creation in an online higher education course
Vartiainen, Henriikka; Vuojärvi, Hanna; Saramäki, Kaija; Eriksson, Miikka; Ratinen, Ilkka; Torssonen, Piritta; Vanninen, Petteri; Pöllänen, Sinikka. 2022. British journal of educational technology. 53: 1304-1320 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Emerging imbalance in the development of TPACK ‑ A challenge for teacher training
Valtonen, Teemu; Eriksson, Miikka; Kärkkäinen, Sirpa; Tahvanainen, Ville; Turunen, Anni; Vartiainen, Henriikka; Kukkonen, Jari, Sointu, Erkko. 2022. Education and information technologies. [Published: 04 November 2022]: 1-21 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Asiantuntijayhteistyö opiskelijoiden avaintaitojen kehittäjänä
Saramäki, Kaija; Vartiainen, Henriikka; Eriksson, Miikka; Vuojärvi, Hanna; Kähkönen, Tanja; Pöllänen, Sinikka; Torssonen, Piritta; Vanninen; Petteri; Ratinen, Ilkka. Teoksessa: Helariutta, Aino; Fred, Minna; Kangastie, Helena; Merimaa, Maija; Päällysaho, Seliina(toim.) , 2021. Avoin TKI-integroitu oppiminen - toteuttamistapoja ja oppimisympäristöjä. s. 10 - 15. Laurea-ammattikorkeakoulu D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa (ml. toimittajan kirjoittama johdantoartikkeli) -
Video Triggers in Promoting Knowledge-Seeking Questions in Inquiry Learning
Eriksson, Miikka; Vartiainen, Henriikka; Vanninen, Petteri; Nissinen, Saara; Valtonen, Teemu; Pöllänen, Sinikka. Teoksessa: Ruokamo, Heli; Kangas, Marjaana(toim.) , 2021. Media Education at the Top. s. 59 - 72. Cambridge Scholars Publishing A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa -
Cross-Boundary Collaboration and Problem-Solving to Promote 21st Century Skills-Students' Experiences
Vuojärvi, Hanna; Eriksson, Miikka; Vartiainen, Henriikka. 2019. International journal of learning, teaching and educational research. 18: 30-60 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Metsä oppimisympäristönä ja oppimisprojektien kohteena
Vanninen Petteri, Nissinen Saara, Eriksson Miikka, Vartiainen Henriikka, Liljeström Anu, Pellikka Ismo, Nikkanen Teijo, Enkenberg Jorma, Pöllänen Sinikka. Teoksessa: Heikkinen Jouko, Juvonen Antti, Mäkitalo-Siegl Kati, Nygren Hanna, Tossavainen Timo(toim.) , 2016. Taitoa, taidetta ja teknologiaa - kohti uutta opettajankoulutuksen mallia. s. 163-175. Itä-Suomen yliopisto A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa -
Nature films produced by children -qualitative research
Tuomas Silvennoinen, Miikka Eriksson, Petteri Vanninen, Saara Nissinen, Sinikka Pöllänen. 2016. -
Pedagogical use of a forest research field station in primary education
Eriksson Miikka, Nissinen Saara, Silvennoinen Tuomas, Vanninen Petteri, Pöllänen Sinikka. 2016.