Minna Haring
Perusasteen apulaisrehtori
Lehtori
Perusasteen apulaisrehtori, vuosiluokat 7-9
Tulliportin normaalikoulun perusaste, Itä-Suomen yliopiston harjoittelukoulu, Filosofinen tiedekunta
minna.haring@uef.fi | 050 321 9284
Projektit
Julkaisut
9/9 kappaletta-
Student teachers' experiences in teaching practice using team teaching in flexible learning space
Mononen, Mika; Havu-Nuutinen, Sari; Haring, Minna. 2023. Teaching and teacher education. 125: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
"Kun me harjoitellaan niin me kaikki opitaan" : Itä-Suomen yliopiston #Paraskoulu-hankkeen loppuraportti
Forsström, Sampo; Hägg, Samuli; Koskela, Hannu; Korkki, Jyrki; Vehviläinen, Sanna; Kiilakoski, Tomi; Lanas, Maija; Norrena, Juho; Haring, Minna; Mononen, Mika; Saastamoinen, Ulla; Ruotsalainen, Päivi; Leskisenoja, Eliisa; Sandberg, Erja; Äikäs, Aino; Ikävalko, Minna; Kovanen, Riina; Sointu, Erkko; Karkkulainen, Juha; Kotro, Kimmo; Pursiainen, Juuso; Tissari-Harinen, Marjo; Vähäkoski, Hannu; Pelkonen, Markku. 2022. . . Itä-Suomen yliopisto D4 Julkaistu kehittämis- tai tutkimusraportti taikka –selvitys -
Matemaattisen ajattelun mallintaminen ja laskustrategioiden opettaminen: yleisen tuen interventio ensimmäisen luokan oppilaille
Hakkarainen Airi, Haring Minna, Holopainen Leena, Lappalainen Kristiina, Mäkihonko Minna. 2014. NMI-bulletin. 1: 9-24 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Matemaattista taitavuutta ensimmäisen luokan oppilaille opettajan omaa ajattelua mallintamalla
Hakkarainen Airi, Haring Minna, Holopainen Leena, Lappalainen Kristiina, Mäkihonko Minna. Teoksessa: H. Juuso, M.Hasari, K.Kumpulainen, K-P. Lapinoja, P.Pirilä., & O.Tiainen(toim.) , 2014. Tutkimusperustaisuus koulussa ja opettajankoulutuksessa. s. 136-144. Oulun yliopisto B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa -
Matemaattista taitavuutta ensimmäisen luokan oppilaille opettajan omaa ajattelua mallintamalla
Hakkarainen, A., Haring, M., Holopainen, L. Lappalainen, K. & Mäkihonko, M.. 2013. . . Oulun yliopisto C1 Kustannettu tieteellinen erillisteos -
Establishing well-being: Teachers and their work with school beginners
Mäkihonko, Minna, Haring, Minna ja Havu-Nuutinen Sari. Teoksessa: Holopainen, L., Kärnä, E., Lappalainen, K., Savolainen, H., Vellonen, V. ja Walling, P.(toim.) , 2009. Kasvun vahvat vuodet. 40 vuotta erityispedagogiikkaa Joensuun yliopistossa.. s. 61. Joensuun yliopistopaino B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa -
Hyvinvoinnin tutkimusta uusista lähtökohdista
Havu-Nuutinen Sari, Mäkihonko Minna, Haring Minna, Niiranen Pirkko, Haapala Anu. 2008. Tiedotuslehti Univers. : 8-9 E1 Yleistajuinen artikkeli, sanomalehtiartikkeli -
Pedagoginen hyvinvointi esi- ja alkuopettajien työssä
Haring, Minna, Havu-Nuutinen, Sari & Mäkihonko, Minna. 2008. -
Toimintakulttuurit ja opettajuus esi- ja alkuopetuksessa
Haring Minna & Havu-Nuutinen Sari & Mäkihonko Minna. Teoksessa: Lappalainen K., Kuittinen,M. & Meriläinen,M.(toim.) , 2008. Pedagoginen hyvinvointi. s. 15-34. Suomen kasvatustieteellinen seura A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa