Tarja Kröger
Yliopistonlehtori
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto, Filosofinen tiedekunta
tarja.kroger@uef.fi | 050 374 4653
Tutkimusryhmät
Avainsanat
Julkaisut
81/81 kappaletta-
Crafted reactions to the war in Ukraine
Kröger, Tarja; Kokko, Sirpa. 2024. Craft research. 15: 81-108 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Student teachers' attitudes to materials in the contexts of crafting and consuming
Kröger, Tarja; Turunen, Virpi; Kaipainen, Minna. 2024. Techne series. 31: 14-28 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Tekstiilimateriaaliosaamisen perusteet käsityötä opettavalle
Kröger, Tarja; Väänänen, Niina; Turunen, Virpi. 2024. Käsityö verkossa ry I1 Audiovisuaalinen aineisto -
The Twofold Manifestation of Perfectionism in Textile Craft: Experiences of Self-Identified Perfectionists
Sipola, Auli; Kokko, Sirpa; Kröger, Tarja. 2024. Textile: the journal of cloth and culture. [EPub ahead of print 23 Aug 2024]: 1-15 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Rauhankasvatus integroituu käsityöhön
Kröger, Tarja; Posti, Anne. 2023. Luokanopettaja. : 24-25 D1 Artikkeli ammattilehdessä -
Student Teachers’ Views on Theory and Practice Following the Study of Arts and Skills Subjects
Kröger, Tarja; Sivenius, Ari; Kaivosaari, Annu. Teoksessa: Daniela, Linda(toim.) , 2023. Human, Technologies and Quality of Education: Proceedings of Scientific Papers. s. 578-593. University of Latvia press A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa -
Työtapaharjoituksia alakoulun käsityöhön
Kröger, Tarja. 2023. Käsityö verkossa ry I1 Audiovisuaalinen aineisto -
Pohdintoja virkkaustaidon oppimisesta ja opettamisesta
Poutiainen, Kristiina; Kröger, Tarja. 2022. Tekstiiliopettaja. 4: 23-25 D1 Artikkeli ammattilehdessä -
Käsinukke pedagogisena välineenä
Kröger, Tarja. 2021. Tekstiiliopettaja. 67: 18-19 D1 Artikkeli ammattilehdessä -
Materiaaliosaamisen ydintä etsimässä: Opettajien käsityksiä alakoulun käsityönopetuksen materiaaliosaamisen ydinaineksesta
Kröger, Tarja; Turunen, Virpi. 2021. Ainedidaktiikka. 5: 85-103 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä