Harri Pitkäniemi
Yliopistonlehtori
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto, Filosofinen tiedekunta
[email protected] | 050 361 6449
Projektit
Julkaisut
41/41 kappaletta-
Miten ilmiö pääsisi paremmin esiin? Mixed methods -metodologian valintoja kasvatustieteellisessä tutkimuksessa
Pitkäniemi, Harri. 2024. Kasvatus. 55: 79–91 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Teacher Efficacy, Its Sources, and Implementation in Early Childhood Education
Pitkäniemi, Harri; Hirvonen, Riikka; Heikka, Johanna; Suhonen, Katja. 2024. Early childhood education journal. [Epub ahead of print 29 June 2024]: 1-11 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Occupational well-being and teamwork in Finnish early childhood education
Kumpulainen, Kata-Riikka; Sajaniemi, Nina; Suhonen, Eira; Pitkäniemi, Harri. 2023. Journal of early childhood education research. 12: 71-97 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Links between teachers’ planning, assessment and development time and implementation of curriculum in early childhood education
Heikka, Johanna; Hirvonen, Riikka; Kahila, Sanni; Pitkäniemi, Harri; Yada, Takumi; Hujala, Eeva. 2022. Early years: an international research journal. [Published online: 24 Apr 2022] : 1-16 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Meaningful Learning in Mathematics: A Research Synthesis of Teaching Approaches
Koskinen, Rauno; Pitkäniemi, Harri. 2022. International electronic journal of mathematics education. 17: A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Sources and variation of self-efficacy in cases of student teaching practicum
Pitkäniemi, Harri; Martikainen, Timo. 2022. Nordisk tidskrift för allmän didaktik. 8: 35-52 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Reasons for knitting blogging and its importance for crafting
Vilhunen, Katja; Pöllänen, Sinikka; Pitkäniemi, Harri. 2021. Techne series. 28: 48-62 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Teachers' Time for Planning, Assessment and Development Connected to Staff Well-Being in Early Childhood Education
Heikka, Johanna; Kahila, Sanni; Pitkäniemi, Harri; Hujala, Eeva. Teoksessa: Alegre de la Rosa, Olga MarÃa; Villar Angulo, Luis Miguel; Giambrone, Carla(toim.) , 2021. Education in Childhood. s. -. InTech Open A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa -
Matematiikan opetus mielekkään oppimisen edistämisessä: Integratiivista mallia kohti
Koskinen, Rauno; Pitkäniemi, Harri. 2020. Ainedidaktiikka. 4: 79-98 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Student teachers' interpretations of the basis for teacher self-efficacy
Pitkäniemi, Harri; Martikainen, Timo. 2020. Nordisk tidskrift för allmän didaktik. 6: 44-61 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä