
Heli Hallikainen
Apulaisprofessori (Assistant Professor)
Aikaisemmat tutkimusprojektit: 2017-2019 BIG: Big data - big business 2015-2017 DIVA: Towards ...
Kauppatieteiden laitos, Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta
[email protected] | 050 598 1394
Tutkimusryhmät
Projektit
Julkaisut
42/42 kappaletta-
Time flies in virtual shopping: Exploring the relationships between relaxation, perceived speed of time and impulse buying
Hallikainen, Heli; Ahmed, Ihfaz; Laukkanen, Tommi; Leenders, Mark, 2025, Proceedings of the European Marketing Academy. Abstrakti -
Visual Product Aesthetics and Consumer Impulsiveness in Online Shopping
Tariq, Iqra; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi, 2025, Bui, Tung X, Proceedings of the 58th Hawaii International Conference on System Sciences, 4253-4260, . A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa -
Yksilön resilienssi organisaatioissa liiketoimintayhteydessä: Käsitteellinen ja bibliometrinen analyysi
Kinnunen, Juha; Puusa, Anu; Hallikainen, Heli, 2025, Suomen Psykologisen Seuran terveyspsykologian jaos. Abstrakti -
How Green Consumption Values Affect the Intention-Behavior Relationship in C2C e-commerce
Ovaska, Maria; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi, 2024, Bui, Tung X, Proceedings of the 57th Annual Hawaii International Conference on System Sciences, 4375-4382, . A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa -
Individual Resilience in Organizations in the Business Context: A Conceptual and a Bibliometric Analysis
Kinnunen, Juha; Puusa, Anu; Hallikainen, Heli, 2024, Nordic journal of business, 73, 3, 117-151, . A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Rating with the senses: How sensory encounters are reflected on online review ratings?
Hallikainen, Heli; Halinen, Marianna; Tervonen, Hannes; Ruusunen, Nino; Wang, Yuyu, 2024, Psychology and marketing, [Epub ahead of print 06 September 2024], 1-16, . A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Using machine learning to develop customer insights from user-generated content
Mustak, Mekhail; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi; Plé, Loïc; Hollebeek, Linda D; Aleem, Majid, 2024, Journal of retailing and consumer services, 81, 104034. A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
What drives customer loyalty in a pandemic? Semantic analysis of grocery retailers
Kuikka, Anna; Hallikainen, Heli; Tuominen, Sasu; Laukkanen, Tommi, 2024, Electronic commerce research, [Epub ahead of print 23 May 2024], 1-36, . A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä -
Changes in customer loyalty drivers before, during, and after the pandemic
Kuikka, Anna; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi; Tuominen, Sasu, 2023, Global marketing conference proceeding. Abstrakti -
Do Consumers Make Impulsive or Reflective Purchase Decisions during Immersive Metaverse Shopping?
Tonteri, Tomi; Holopainen, Jani; Hallikainen, Heli; Laukkanen, Tommi, 2023, 2023 Global Marketing Conference at Seoul Proceeding, 183-187, . B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa