Tarkenna hakuasi

Minna  Heikinheimo

Minna Heikinheimo

Väitöskirjatutkija

Väitöskirjatutkija International Business and Sales Management -tutkimusryhmässä

Kauppatieteiden laitos, Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta

[email protected]

Julkaisut

Heikinheimo, M., Hautamäki, P., Julkunen, P., & Koponen, J. (2025). Dynamic capabilities and multi-sided platforms: Fostering organizational agility, flexibility, and resilience in B2B service ecosystems, Industrial Marketing Management, 125, p. 179-194. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2025.01.006

Heikinheimo, M., Hautamäki, P., Julkunen, S., & Koponen, J. (2024). B2B service sales on a digital multi-sided platform: Transformation from value chains to value networks. Industrial Marketing Management116, 26–39. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2023.11.006

Hautamäki, Pia & Heikinheimo, Minna (2024). Artificial intelligence as a resource in b2b sales management: Insights for sales managerial practices from data-driven GSSI 2024 conference proceedings.

Heikinheimo, M., Julkunen, S., Koponen, J. & Jokiniemi, S. (2024). The development of sales digitalization capabilities in entrepreneurial B2B service firms. Winter AMA 2024 Conference proceedings. https://www.ama.org/wp-content/uploads/2024/02/2024-Winter-AMA-Proceedings_Feb-28-2024.pdf

Heikinheimo, M., Hautamäki, P., Julkunen, S. & Koponen, J. (2023). Multi-sided platforms promote B2B service value chain agility: A dynamic capabilities perspective. Conference paper in Symplatform 4 conference.

Heikinheimo, M. & Hautamäki, P. (2022) AI-enabled sales automation changing B2B sales work. Proceedings of the Global Sales Science Institute Annual Conference. https://gssi.world/wp-content/uploads/2022/06/Proceedings-GSSI-2022.pdf

Heikinheimo, M. (2021). Myynnin johtaminen digitaalisella aikakaudella lähtee myyntistrategiasta. ROBINS-loppujulkaisu, ”Älykkäällä myynnillä kansainväliseen kasvuun”, Hautamäki, P., Mattila, M. (toim.) 2021. https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7266-65-6

Piha, T., Heikinheimo, M. & Hautamäki, P. (2021). Ruotsi kansainvälistymisen kohteena. ROBINS-loppujulkaisu ”Älykkäällä myynnillä kansainväliseen kasvuun”. Hautamäki, P. & Mattila, M. (toim.) 2021. https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7266-65-6

Jokiniemi, S. & Heikinheimo, M. (2021) “Learning to Take the Next Step”: ​
The Unfolding of Digitalization ​in B2B Sales Organizations, Proceedings of the Global Sales Science Institute Annual Conference. https://gssi.world/wp-content/uploads/2021/06/GSSI-2021-Proceedings-Papers_complete.pdf

Heikinheimo, M. & Hautamäki, P. (2019) Finnish SMEs’ Sales Operations and Growth: Current Drivers and Obstacles Based on Literature Review, GSSI 2019 konferenssijulkaisu. http://gssi.world/wp-content/uploads/2019/08/GSSI_2019-Proceedings-Papers.pdf

 

 

 

Julkaisut

6/6 kappaletta