Teija Paavilainen
Projektitutkija
Projektitutkija RC DIGS-tutkimusyhteisön koordinaattori
Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto, Filosofinen tiedekunta
[email protected] | 050 345 5625
Väitöskirjatutkimuksessani tarkastelen oppimisen itsesäätelyn tukemista peruskoulun digitaalisissa oppimisprosesseissa reflektion, oppimisanalytiikan ja oppimisprosessin designin näkökulmista.
Julkaisut
Paavilainen, T. (2024). Itseohjautuvuudesta digitaalisesti tuettuun oppimisen itsesäätelyyn. Oppimis- ja toimintaympäristöjen kehittäminen harjoittelukouluissa IV. eNorssi-verkosto. https://www.enorssi.fi/julkaisut/oppimisymparistojulkaisu4/mobile/index.html#p=4
Sointu, E. et al. (2024). Creatively Opening the Constraints of Learning Analytics in Inclusive, Elementary School-Level STEAM Education. In: Tillman, D.A. (eds) Exploring Perspectives on Creativity Theory and Research in Education. Creativity Theory and Action in Education, vol 8. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-55416-2_7
Paavilainen, T. et al. (2022) Supporting pupils’ reflection with learning analytics during phenomenon-based study module. Abstract for FLAIEC-conference. Joensuu, Finland, September 29-30, 2022. https://ceur-ws.org/Vol-3383/FLAIEC22_paper_4976.pdf
Julkaisut
2/2 kappaletta-
Creatively Opening the Constraints of Learning Analytics in Inclusive, Elementary School-Level STEAM Education
Sointu, Erkko; Väisänen, Sanna; Hirsto, Laura; Paavilainen, Teija; Saqr, Mohammed; López-Pernas, Sonsoles; Valtonen, Teemu. Teoksessa: Tillman, Daniel A(toim.) , 2024. Exploring Perspectives on Creativity Theory and Research in Education. s. 129-148. Springer A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa -
Using Learning Analytics to Support Self-Regulated Learning in Primary Education – A Learning Design Perspective
Paavilainen, Teija; López-Pernas, Sonsoles; Väisänen, Sanna; Kontkanen, Sini; Hirsto, Laura. 2024. Technology, knowledge and learning. [Published: 31 December 2024]: 1-21 A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä