
SANNA VäISäNEN
Tutkijatohtori
Yhteystiedot
Organisaatio
Filosofinen tiedekunta, Soveltavan kasvatustieteen ja opettajankoulutuksen osasto
Sähköposti
sanna.m.vaisanen@uef.fi
Puhelin
050 436 2264
Avainsanat
Tutkimusryhmät ja -projektit
Business Finlandin OAHOT-hanke
PROJEKTIT - UEF
-
OAHOT - Oppimisanalytiikan hyödyntäminen itseohjatun oppimisen tukemisessa koulutuspolun eri vaiheissa
-
Opettajaopiskelijoiden hyvinvointi - STeWDUBS
Julkaisut
-
Miten suunnittelen työelämätaitojen opettamisen käänteisen oppimisen kontekstissa?. Väisänen, Sanna; Hirsto, Laura; Ameba-tiimi. 2020 2020
-
Opettajien työelämäpedagogisen osaamisen vahvistaminen käänteisen opetuksen kontekstissa. Väisänen, Sanna; Hirsto, Laura / Työelämäpedagogiikka korkeakoulutuksessa. 2020. 2020
-
Opiskelijoiden työelämätaitojen oppimisen tukeminen käänteisen luokkahuoneen avulla. Hirsto, Laura; Väisänen, Sanna; Kankaanpää, Jenni; Sointu, Erkko / Työelämäpedagogiikka korkeakoulutuksessa. 2020. 2020
-
Väisänen, Sanna. 2020. Opettajaksi opiskelevien opiskeluhyvinvointi opettajankoulutuksessa: kuinka se rakentuu ja miten sitä säädellään opintojen aikana? Yliopistopedagogiikka 27 1: -. 2020
-
Väisänen, Sanna; Hirsto, Laura. 2020. How can flipped classroom approach support the development of university students' working life skills? - University teachers' viewpoint Education sciences 10 12: 366. 2020
-
Väisänen, Sanna; Hirsto, Laura. 2020. Käänteinen opetus eli flippaus tukemassa työelämätaitojen kehittymistä yliopistossa TYÖPEDA blogit 21.12.2020: -. 2020
-
Hirsto, Laura; Väisänen, Sanna; Arffman, Anni. 2019. Exploring Students' Experiences of Self-Regulated Learning during a Large Flipped Classroom Course in Teacher Education International Journal of Learning, Teaching and Educational Research 18 13: 107-132. 2019
-
Väisänen, Sanna (toim.). 2019. Student teachers' study well-being in teacher education : How is it constructed and regulated during studies?. Itä-Suomen yliopisto. Publications of the University of Eastern Finland. Dissertations in Education, Humanities, and Theology 142. 2019
-
Väisänen, Sanna; Pietarinen, Janne; Pyhältö, Kirsi; Toom, Auli; Soini, Tiina. 2018. Student teachers' proactive strategies for avoiding study-related burnout during teacher education. European Journal of Teacher Education 41 3: 301-317. 2018
-
Väisänen Sanna, Pietarinen Janne, Pyhältö Kirsi, Toom Auli, Soini Tiina. 2017. Student Teachers' Proactive Strategies and Experienced Learning Environment for Reducing Study-Related Burnout Journal of education and learning 2018; 7 1: 208-222. 2017