Tarkenna hakuasi

Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä profiilikuva

Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä

Tutkimusryhmä
01.01.2010 -
Kauppatieteiden laitos, Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta

Johtajat

Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä tutkii kuluttajakäyttäytymistä ja liiketoiminnan menestystekijöitä markkinoilla. Tutkimusaiheet liittyvät tuote- ja palveluinnovaatioihin, kestävään kehitykseen, biotalouteen, sähköiseen kaupankäyntiin, digitalisuuteen, data-analytiikkaan, aistimarkkinointiin, brändeihin, kansainvälisiin markkinoihin ja yrittäjämäiseen käyttäytymiseen. Kvantitatiivinen markkinatutkimus toimii läpileikkaavana teemana. Tutkimusryhmän tarkoituksena on tehdä vaikuttavaa tutkimusta markkinoinnin ja kuluttajatutkimuksen aloilla ja siirtää tämä tieto akateemiselle yhteisölle ja yritystoiminnalle.

Projektit

Avainsanat