Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä

Tutkimusryhmä

Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä tutkii kuluttajakäyttäytymistä ja liiketoiminnan menestystekijöitä markkinoilla. Tutkimusaiheet liittyvät tuote- ja palveluinnovaatioihin, kestävään kehitykseen, biotalouteen, sähköiseen kaupankäyntiin, digitalisuuteen, data-analytiikkaan, aistimarkkinointiin, brändeihin, kansainvälisiin markkinoihin ja yrittäjämäiseen käyttäytymiseen. Kvantitatiivinen markkinatutkimus toimii läpileikkaavana teemana. Tutkimusryhmän tarkoituksena on tehdä vaikuttavaa tutkimusta markkinoinnin ja kuluttajatutkimuksen aloilla ja siirtää tämä tieto akateemiselle yhteisölle ja yritystoiminnalle.

Rahoittaja(t)

Muut rahoittaja(t)

Academy of Finland

Business Finland

European Regional Development Fund

European Social Fund

Foundation for Economic Education

Avainsanat

Ryhmän jäsenet - UEF

Muut ryhmän jäsenet

  • Amelia Dash
    Amelia Dash amelia.dash@uef.fi
  • Timo Muhonen
    Timo Muhonen timo.muhonen@uef.fi
  • Yuyu Wang
    Yuyu Wang yuyuwan@student.uef.fi
  • Jyri Hoffren
    Jyri Hoffren jyrihof@student.uef.fi
  • Emma Savimäki
    Emma Savimäki emma.savimaki@punamustamedia.fi

Yhteistyö UEF:n tutkimusryhmien kanssa

PROJEKTIT - UEF