Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä

Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä tutkii kuluttajakäyttäytymistä ja liiketoiminnan menestystekijöitä markkinoilla. Tutkimusaiheet liittyvät tuote- ja palveluinnovaatioihin, kestävään kehitykseen, biotalouteen, sähköiseen kaupankäyntiin, digitalisuuteen, data-analytiikkaan, aistimarkkinointiin, brändeihin, kansainvälisiin markkinoihin ja yrittäjämäiseen käyttäytymiseen. Kvantitatiivinen markkinatutkimus toimii läpileikkaavana teemana. Tutkimusryhmän tarkoituksena on tehdä vaikuttavaa tutkimusta markkinoinnin ja kuluttajatutkimuksen aloilla ja siirtää tämä tieto akateemiselle yhteisölle ja yritystoiminnalle.

Avainsanat

Ryhmän jäsenet - UEF

Muut ryhmän jäsenet

  • Amelia Dash
    Amelia Dash amelia.dash@uef.fi
  • Timo Muhonen
    Timo Muhonen timo.muhonen@uef.fi

YHTEISTYÖKUMPPANIT - UEF

PROJEKTIT - UEF