Tarkenna hakuasi

Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä profiilikuva

Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä

Tutkimusryhmä
01.01.2010 -
Kauppatieteiden laitos, Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta

Johtajat

Markkinoinnin ja kuluttajakäyttäytymisen tutkimusryhmä tutkii kuluttajakäyttäytymistä ja liiketoiminnan menestystekijöitä markkinoilla. Tutkimusaiheet liittyvät tuote- ja palveluinnovaatioihin, kestävään kehitykseen, biotalouteen, sähköiseen kaupankäyntiin, digitalisuuteen, data-analytiikkaan, aistimarkkinointiin, brändeihin, kansainvälisiin markkinoihin ja yrittäjämäiseen käyttäytymiseen. Kvantitatiivinen markkinatutkimus toimii läpileikkaavana teemana. Tutkimusryhmän tarkoituksena on tehdä vaikuttavaa tutkimusta markkinoinnin ja kuluttajatutkimuksen aloilla ja siirtää tämä tieto akateemiselle yhteisölle ja yritystoiminnalle.

Projektit

Avainsanat

Johtajat

Vanhemmat tutkijat

Väitöskirjatutkijat

Muut ryhmän jäsenet